Ta witryna używa plików cookie, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, kliknij więcej informacji.

Akceptuję Więcej informacji

Posiadacze Klasy G to głównie wymagający klienci, którzy kochają swój samochód. Są jednak tacy, którym Gelenda służy do szpanu. Tutaj Mercedes ma dla nich pewną propozycję.

 

 

Od Klasy G lepsza może być tylko... Klasa G. Ta maksyma najpierw przyświecała projektantom pikapa G 63 AMG 6x6, a teraz również nowego wariantu G 500 4x4². Wykorzystuje on znakomity układ napędu na obie osie z osiami portalowymi z modelu 6x6 (bez jednej osi) i łączy go z nowo opracowaną konstrukcją podwozia z aktywnym tłumieniem oraz seryjnym nadwoziem Gelendy. Dodajmy do tego widlastą „ósemkę” o mocy 310 kW (422 KM), zestaw 22-calowych obręczy z ogumieniem 325/55, elementy karoserii z włókien węglowych, wykończenie kabiny z gamy designo Exclusive i już – pięciogwiazdkowe menu dla wszystkich entuzjastów jazdy w terenie gotowe.

 

Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6 zyskał rodzeństwo. Zbliżony do produkcji seryjnej, pokazowy wariant G 500 4x4² to najnowszy odcinek bogatej historii Klasy G. Seryjne, oparte na ramie drabinkowej nadwozie Gelendy bez trudu – i bez potrzeby montażu dodatkowych wzmocnień - radzi sobie ze znacznym wzrostem wydajności G 500 4x4². Z G 63 AMG 6x6 pochodzi zmodyfikowana wersja wytrzymałego napędu na wszystkie koła z osiami portalowymi. W komorze silnikowej zamontowano zupełnie nową jednostkę V8 o pojemności 4 litrów, zaopatrzoną w bezpośredni wtrysk benzyny oraz podwójne turbodoładowanie. Nowe jest także podwozie z podwójnymi sprężynami i amortyzatorami oraz aktywnym tłumieniem. I wreszcie wnętrze – podróżujący G 500 4x4² mogą cieszyć się komfortem godnym luksusowej limuzyny.

Więcej z kategorii 4x4

Drukuj

Email

 

Ceny paliw

Sprawdź ceny paliw w swoim województwie:

mapka

Informacje

fotoradary

video patrole