Ta witryna używa plików cookie, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, kliknij więcej informacji.

Akceptuję Więcej informacji

Mitsubishi nie rezegnyje ze swoich użytkowych samochodów oraz terenowej tradycji. Już niedługo przedstawi nam nowe L200, który na niektórych rynkach jest filarem sprzedaży.

 

 

Po 9 latach (i po 1.300.000 wyprodukowanych samochodach**), 4. generacja pickupa Mitsubishi L200 opuszcza taśmy produkcyjne, na których pojawił się następca - całkowicie nowy model 5. generacji - czekający na swoją europejską premierę na 85. Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie*.

 

Nowy, aluminiowy, turbodoładowany, nieprzeciętnie wytrzymały silnik Diesel’a o pojemności 2,4 litra (oznaczony jako 4N15)  i całkowicie nowa, 6-biegowa przekładnia manualna pozwoliły poprawić osiągi samochodu, obniżyć emisję CO2 o 17% do 169 g/km*** i ograniczyć zakres czynności obsługowych. Nowy silnik 4N15 o mocy 133 kW / 113 kW (odpowiednio 430  Nm/ 380 Nm) oferuje znakomite osiągi od najniższych obrotów, nawet przy dużym obciążeniu pojazdu ładunkiem. Turbosprężarka o zmiennej geometrii z małą turbiną gwarantuje dużo lepsze przyspieszenie i – w połączeniu z nową, 6-biegową przekładnią oraz automatyczną skrzynią biegów sterowaną łopatkami – zapewnia wielką radość z jazdy.



Całkowicie nowa, dynamiczna stylistyka nadwozia, którego napięte linie przywodzą na myśl umięśnionego sportowca. Współczynnik oporu powietrza Cx udało się obniżyć do wielkości 0,42, utrzymano też masę samochodu na rozsądnym poziomie, uzyskując znakomity stosunek mocy do masy samochodu oraz niskie spalanie.



Dużo lepiej wyciszone wnętrze to zasługa zastosowania nowego silnika wysokoprężnego oraz dodatkowych materiałów tłumiących hałasy. Kabina jest na tyle cicha, że osoby siedzące z przodu mogą prowadzić swobodną rozmowę z pasażerami zajmującymi tylne miejsca nawet podczas jazdy na autostradzie lub po wyboistej drodze. Powiększone punkty mocowania karoserii oraz dłuższe resory piórowe z tyłu zapewniają płynne absorbowanie wibracji w stopniu niespotykanym dotąd w pickupach. Zauważalnie wyższa jakość wykończenia oraz lepsze fotele i lepsza pozycja za kierownicą sprzyjają bardziej komfortowemu podróżowaniu. Większa przestronność i konkurencyjna długość skrzyni ładunkowej.



Nowy L200 jest niezwykle zwinny za sprawą bardziej bezpośredniego przełożenia układu kierowniczego. Nowy model przejmuje od poprzednika wiodący w klasie promień skrętu wynoszący 5,9 metra.



Wykorzystując doświadczenie zdobyte za sprawą poprzedniego modelu, który odniósł sukces na rynkach całego świata, Mitsubishi zwiększyło niezawodność i wytrzymałość nowego L200 poprzez unowocześnienie i wzmocnienie struktury nadwozia oraz zwiększenie sztywności nowej ramy podwozia o 7%. Dzięki temu nowy pickup może stawić czoła trudnym warunkom terenowym i różnorodnym sytuacjom drogowym. Układy napędowe niewymagające częstych czynności serwisowych (okres pomiędzy wymianami oleju wydłużony z 15 000 do 20 000 kilometrów, okres pomiędzy wymianami czynnika chłodzącego wydłużony z 60 000 do 180 000 kilometrów, brak konieczności serwisowania automatycznej skrzyni biegów, podczas gdy wcześniej należało serwisować ten element co 80 000 kilometrów,...)

 

 

Więcej z kategorii 4x4

Drukuj

Email

 

Ceny paliw

Sprawdź ceny paliw w swoim województwie:

mapka

Informacje

fotoradary

video patrole